Opinionsbildningseffekt

2019-07-26

Brytpunkten är passerad då det allmänna medvetna medvetandet gör att befolkningen vänder sig emot de ägardirektivstyrda opinionsbildningsmedierna och följaktligen så kommer bara alltfler att gilla BoJo eftersom medierna hatar honom- alltså ingen tror på allvar att associationer till Solkungen skapar popularitet.

RT.COM
Boris Johnson has not even been British prime minister for one week and already things are getting weird. Nowhere is this more evident than the cover of Friday’s Sun, which features BoJo as the actual sun.

Visa ditt stöd till det informationsarbete Carl genomför

Swish

Scanna QR eller skicka till 076-118 25 68. Mottagare är Caroline Norberg.

Patreon

Här kan du visa ditt stöd genom att bli månadsgivare på Patreon.

Swish

Bidra genom att Swisha till 076-118 25 68, mottagare är Caroline Norberg.

De Fria

Besök folkrörelsen som jobbar för demokrati genom en medveten och upplyst befolkning!
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram